سنگر ولایت اردستان
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان

                            

به گزارش روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت، روزنامه آمریکایی لس انجلس تایمز در گزارشی فاش کرده است که ۱۶ آژانس اطلاعاتی – جاوسی آمریکایی بار دیگر اعتراف کرده‌اند که ایران به‌دنبال ساخت سلاح هسته‌ای نیست.

بنابراین گزارش، این گزارش بار دیگر به اختلافات رویکردی بین ایالات متحده و اسرائیل در خصوص نحوه مواجهه با برنامه هسته‌ای ایران از جمله عملیات نظامی علیه ایران، دامن خواهد زد. این در حالی است که آمریکا و رژیم اسرائیل برای دیدار اوباما با نتانیاهو در آینده نزدیک آماده می‌شوند.

این گزارش با گزارش سال 2007 سازمان‌های اطلاعاتی آمریکا مطابقت دارد. این گزارش بر این باور بود که ایران پس از سال 2003 تمام فعالیت‌های مرتبط با برنامه نظامی هسته‌ای را قطع کرده است. ایران تاکید دارد که ماهیت برنامه هسته‌ایش حتی قبل از ۲۰۰۳ نیز صلح‌آمیز بوده است.

گزارش اخیر همچنین تصریح می کند که ایران به سمتی پیش می‌رود که در زمان نیاز بتواند قدرت تولید سلاح هسته‌ای را داشته باشد.

رژیم اسرائیل طی ماه‌های اخیر جنگ روانی گسترده‌ای را تحت عنوان حمله به ایران راه انداخته است. این گزارش همچنین بار دیگر عدم صحت گزارش نوامبر آمانو، مدیر کل آژانس در خصوص ایران را نیز روشن می‌سازد.

مطلب ارسالی ازemran

جمعه 5 اسفند 1390برچسب:, :: 17:11 :: نويسنده : مصطفی

حضور حداکثری در انتخابات برای شکست دشمن

ماهمه باهمیم

مواظب حیله های دشمن باشید

 

چهار شنبه 3 اسفند 1390برچسب:, :: 22:35 :: نويسنده : مصطفی

 

زاکانی در نشست كارگري جبهه متحد: رسیدن به تثبیت در حوزه اقتصادی ضروری است

 

 

رئیس ستاد انتخابات جبهه متحد اصولگرایان گفت: رسیدن به تثبیت در حوزه اقتصادی ضروری است و جبهه متحد اصولگرایان به دنبال آن است که ثبات در همه زمینه‌ها را برای جامعه اسلامی محقق کند.

از صبح روز دوشنبه اول اسفندماه سرويس جي ميل و ياهو براي اكثر كاربران ايراني كاملا كند يا بلااستفاده شده است.
خدمات پست الكترونيك هفته گذشته نيز كند شده بود كه مورد اعتراض كاربران و رسانه ها قرار گرفت اما نه مسئولان مخابرات و نه مسئولان امنيتي هيچكدام پاسخي درباره مشكل ايجاد شده ارائه ندادند.

با توجه استفاده روزافزون بسياري از مشاغل از خدمات پست الكترونيك، قطع كردن هاي بدون اعلام قبلي دردسرهاي وسيعي براي كاربران ايجاد مي كند.

ظاهرا كساني كه در قطع سرويس پست الكترونيك دست دارند، از ابعاد وسيع ضدامنيتي و ناراضي سازي كارشان اطلاعي ندارند و هيچ ارزشي هم براي افكار عمومي و مردم ايران قايل نيستند.

به گزارش الف، از اوایل بامداد سه شنبه، دسترسی به ایمیله ا به روال سابق خود بازگشته است و علی رغم انتقادات رسانه ها از مسئولین و متولیان اینترنت کشور، هیچ کدام از ایشان تاکنون واکنش و یا پاسخی هرچند کوتاه به افکار عمومی نداده است

عضو جبهه ايستادگي گفت: اگر فهرست ها و نمايندگي زيرگفتمان ها دو تا سه و چهار ليست باشند، قابل تحمل است، اما ارائه ده‌ها فهرست، از غفلت يا طراحي عده‌اي خاص خبر مي‌دهد تا با حداقل راي، انتخابات را به يك سمت ببرند.
 
ادامه مطلب

 

شنبه 29 بهمن 1390برچسب:, :: 15:16 :: نويسنده : مصطفی
شنبه 29 بهمن 1390برچسب:, :: 14:58 :: نويسنده : مصطفی

 

پيوندها


ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 26
بازدید ماه : 25
بازدید کل : 30566
تعداد مطالب : 43
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1



<-PollName->

<-PollItems->

پیج رنک